Post af Deleted den Nov 22, 2014 21:41:53 GMT 1
Fulde navn: Eva Duncan
Alder: 40 år
Blodstatus: Fuldblod
Tidligere jobs: Stuepige, skuespiller og politiker i Østrig
Civilstatus: Single
Største vision: Ligehed for alle
Politiske holdninger
1. Ligehed for alle!
Det går ikke længere, at der skal gøres forskel på folk. Om man så er fattig, rig, fuser, fuldblod, halvblod, magiker eller muggler. Vi er alle mennesker og bør behandles ens uanset hvad. Dette gælder så sandelig også for varulve, vampyrer og så videre. At man disideret indfører jagt mod dem skal stoppes øjeblikkeligt! Selvfølgelig skal vi endnu adskille mugglernes verden og vores magiske, men det betyder ikke, at vi ikke skal have et bedre samarbejde mellem vores allesammens verdener, så det kan fungerer ordentligt uden alt det mugglerhad. Samtidig skal samfundets svagere og dem med knap så mange penge også have bedre muligheder for at få hjælp, så deres liv kan stables ordentligt på benene igen.2. Bedre dyre velfærd!
Efter at have set mig godt omkring her, kan jeg vurderer, at der i den grad bør strammes op på dyre velfæren. Hvis jeg må tillade mig at putte husalfer ind i denne kategori, så er det disideret modbydeligt, hvordan nogen hekse og troldmænd behandler deres tro tjenere. For at give endnu et eksempel, så er der også visse steder, hvor man har fået lov til at gøre brug af vagttrolde eller drager, hvilket jo også er helt i orden, hvis man ser bort fra den mishandling, de bliver udsat for. Ulækkert er det! Der bør desuden indføres flere reservater for truede dyr og langt flere hospitaler til dem rundt omkring.
3. Bedre samarbejde med andre ministerier verden over!
Som det står til nu, befinder hvert land sig i hver sin boble og ser nærmest hinanden som konkurrenter, og det skal der ændres på. Vi skal have et samarbejde med magikere og ministerier verden over, så vi i fællesskab kan få skabt en magisk verden op, der på sit adskiller sig fra muggler verdenen, men alligevel har kontakt til og indflydelse på den, uden vi bliver magtsyge. International fællesskab er noget vi mangler og må have. Dette inkluderer blandt andet større fokus på quidditch og andre populære sportsgrene samt hjælpe hinanden med problemer for at skabe dette bånd.
4. Større fokus på de unge magikere!
Flere og flere unge magikere ender med at drikke sig ned i rendestenen eller slutte sig til Dødsgarden, fordi de ikke har noget andet sted at gå hen eller andre ting at lave, og det skal vendes helt på hovedet. Der skal sættes større mulighed for vejledning til de unge ind og meget tidligere i forløbet, samt skal professorer på skolerne også være mere opmærksomme på de unges talenter og opmuntre dem til at blive til noget indenfor dette. Der er så mange unge talenter, der bliver spildt, fordi de kun ser på de ting, de er knap så gode til, og det skal ændres, så vi også kan få større jobbeskæftigelse verden over.
5. Dødsgarden skal udryddes!
Jeg har allerede forklaret mine holdninger til ligestillingen, hvilket selvfølgelig også betyder, at Dødsgarden skal sættes ud af billedet en gang for alle. Aurorene vil for alvor blive sat på arbejde for nu. Ikke kun her i landet, men hvis vi får os det samarbejde med andre lande, som jeg ønsker mig, får vi også en masse dygtige folk ind andre steder fra, der vil kunne hjælpe os med at få sat Dødsgarden og deres latterlige idé om et fuldblods-regime ud af spillet!
Ændringer du vil foretage: Jeg vil lave bedre muligheder for unge magikere til at opdage deres talenter og komme på arbejdsmarkedet, samt sørge for de udfordrede og fattige får den hjælp, de skal have. Der skal desuden holdes mere styr på, hvordan fok behandler de magiske væsner i deres hjem, så de ikke bliver mishandle, samtidig med, der skal oprettes flere reservater og dyreklinikker. Der skal skabes bedre kontakt til ministerier og magikere verden over, hvilket blandt andet skal gøres gennem store sportsarrentgemener. Og sidst men ikke mindst, så skal der skrues ekstra meget op for søgningen efter Dødsgarden, så de en gang for alle kan udryddes!
Hvorfor skal borgerne stemme på dig?: Jeg har erfaring indenfor faget, og ved hvad jeg taler om. Jeg var politiker i Østrig og ledte dem i den grad i den rigtige retning. Jeg kommer desuden selv fra en hjem, hvor fuldblodsfanatsmen herskede, hvilket gjorde at mine forældre var på flugt, og vi levede i stor fattigdom. Jeg kender til det liv, som jeg vil forbedre hos mange mennesker, og jeg har så sandelig ikke i sinde bare at give op. Jeg kommer ikke bare med tomme ord og løfter, jeg fuldfører det, jeg sætter mig for!